$$را ه های کسب در آمد در اینترنت$$ فقط معرفی بهترین ها

معتبر ترین سایت های کسب درآمد اینترنتی را مشاهده کنید.

$$را ه های کسب در آمد در اینترنت$$ فقط معرفی بهترین ها

معتبر ترین سایت های کسب درآمد اینترنتی را مشاهده کنید.

کسب در آمد با پاور تو کلیک

شما میتوانید با ثبت نام در سایت پاور تو کلیک هم کسب درآمد کنید و هم سایت و یا خدمات خود را تبلیغ نمایید.

شما میتوانید روزانه به بخش  PTC( پرداخت به ازای کلیک ) سایت پاور تو کلیک و کلیک بر روی بنرها و لینک ها و همچنین به بخش PTS ( پرداخت برای عضویت ) سایت پاور تو کلیک و ثبت نام در سایتهای معرفی شده مراجعه و کسب در آمد نمایید .

ضمنا ً با معرفی سایت پاور تو کلیک و جمع آوری زیر مجموعه میتوانید از پورسانت 50% از درآمد زیر مجموعه های خود بهره مند شوید .

زمانیکه درآمد شما به $ 1رسید می توانید پول خود را درخواست نمایید . پول شما بین 1 هفته الی 1 ماه  از طریق باتکهای ایرانی طرح شتاب(صادرات و ملی و....) و یا بانکهای الکترونیکی       (  Pecunix, Libertyreserves) واریز میشود .

 

 

 

کسب درآمد

  •  شما میتوانید با ثبت نام در سایت پاور تو کلیک هم کسب درآمد کنید و هم سایت و یا خدمات خود را تبلیغ نمایید.
  • شما میتوانید روزانه به بخش  PTC( پرداخت به ازای کلیک ) سایت پاور تو کلیک و کلیک بر روی بنرها و لینک ها و همچنین به بخش PTS ( پرداخت برای عضویت ) سایت پاور تو کلیک و ثبت نام در سایتهای معرفی شده مراجعه و کسب در آمد نمایید .
  • ضمنا ً با معرفی سایت پاور تو کلیک و جمع آوری زیر مجموعه میتوانید از پورسانت 50% از درآمد زیر مجموعه های خود بهره مند شوید .
  • زمانیکه درآمد شما به $ 1رسید می توانید پول خود را درخواست نمایید . پول شما بین 1 هفته الی 1 ماه  از طریق باتکهای ایرانی طرح شتاب(صادرات و ملی و....) و یا بانکهای الکترونیکی       (  Pecunix, Libertyreserves) واریز میشود .

   درج آگهی

  • شما میتوانید با مراجعه به بخش تبلیغات سایت پاور تو کلیک آمار بازدید خود را افزایش دهید . بعد از ثبت نام میتوانید از لیست قیمتها ونوع تبلیغات سایت دیدن فرمایید .

سرمایه ما رضایت شماست                رضایت شما افتخار ماست   

 

Power2click.com

 

ثبت نام در سایت پاور تو کلیک  

 

 

یه سایت داشته باشید مثل همین صفحه  می تونید   27 سنت در پاور کلیک تبلیغ کنید این سایت به ازای 27 سنت 200 بازدید کننده به سایت شما میفرسته .فرض کنید از این 200 نفر فقط 10 در صدشون تو سایت بالاالبته با لینک شما ثبت نام کنن خوب 10 در صد میشه 20 نفر پس سایت به شما 1800 سنت بابت زیر مجموعه هاتون میده.در ضمن اگرم سایت ندارید همین سایت پاور کلیک به ازای 20 سنت 10 نفرو زیر مجموعه شما در این سایت می کنه که سایت به شما 2 دلارپرداخت می کنه  ولی این کار یکم طول می کشه.خوب این کارو می تونید تکرار کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد