$$را ه های کسب در آمد در اینترنت$$ فقط معرفی بهترین ها

معتبر ترین سایت های کسب درآمد اینترنتی را مشاهده کنید.

$$را ه های کسب در آمد در اینترنت$$ فقط معرفی بهترین ها

معتبر ترین سایت های کسب درآمد اینترنتی را مشاهده کنید.

بازاریابی برای محصولات و کسب درآمد در irancn

آیا می دانید کسب درآمد در سایت ایران سی ان چقدر آسان است؟ آیا می دانید بازاریابهای زیادی در سایت ایران سی ان با بکار بردن روشهای ساده تبلیغاتی دارای یک درآمد خوب و معقول هستند؟ شما فقط کافی است به صورت کاملا رایگان در بخش بازاریابی ثبت نام کنید و محصولات مورد علاقه خود را انتخاب کنید و در مکانهای پربازدید در اینترنت تبلیغ کنید.

1. هر گاه یک مشتری با کلیک بر لینک اختصاصی یا لینکهای بازاریابی شما وارد سایت ایران سی ان شود و یک محصول خرید نماید درصدی از قیمت فروش آن محصول (پورسانت محصول) به حساب شما افزوده می شود. مثلا اگر آن محصول 950,000 ریال قیمت داشته باشد و پورسانت آن 5% باشد، بنابراین 47500 ریال به حساب شما افزوده می شود.

2. به مناسبت پاداش و اعتماد شما به سایت ایران سی ان در هنگام فعال شدن حساب شما مبلغ 5000 ریال به حساب شما در سایت افزوده می شود.

3. به مناسبت جذب بازاریاب فعال هر گاه یک کاربر توسط لینک اختصاصی یا لینکهای بازاریابی شما وارد سایت ایران سی ان شود و در بخش بازاریابی ثبت نام نماید و حساب خود را فعال کند 2000 ریال به حساب شما در سایت افزوده می شود.

4. به مناسبت پاداش جذب بازاریاب فعال هر گاه یک کاربر توسط لینک اختصاصی یا لینکهای بازاریابی یکی از زیرمجموعه های سطح اول شما وارد سایت ایران سی ان شود و در بخش بازاریابی ثبت نام نماید و حساب خود را فعال کند 1000 ریال به حساب شما در سایت افزوده می شود.

5. به ازای هر تبلیغ کننده (بخش تبلیغ بالای صفحات) که به سایت معرفی کنید 15% پورسانت دریافت می نمایید. به عنوان مثال اگر فردی را به سایت معرفی کنید و او با درج یک بنر بالای صفحات سایت، 1,000,000 ریال به سایت پرداخت کند، 15% آن مبلغ به حساب شما افزوده می شود.

6. به ازای هر نفر که توسط شما در بخش افزایش ترافیک عضو شود 15% پورسانت دریافت می نمایید. به عنوان مثال اگر فردی را به سایت معرفی کنید و او با ثبت نام در بخش افزایش ترافیک، 152,000 ریال به سایت پرداخت کند، 15% آن مبلغ به حساب شما افزوده می شود. 

 

شما می توانید در همه روزهای هفته با ورود به سیستم، مبلغ قابل برداشت خود را انتخاب و دکمه مربوطه را کلیک نمایید. حداکثر تا انتهای همان هفته، مبلغ انتخاب شده، به حساب بانکی شما واریز می شود. و مشخصات رسید بانکی در پنل شما ثبت می شود. جهت درخواست، لازم است مبلغ قابل برداشت شما حداقل40,000 ریال باشد. 

 

برای ثبت نام کلیک کنید: 

 

 

 

 

کسب درآمد با دانکی میل

مینیموم پرداخت فقط ۱ سنت

 پرداخت در عرض ۲۴ ساعت

 میزان درآمد: روزی ۱ سنت تا ۱۰ سنت و هرچه زیر مجموعه بیشتری داشته باشین درآمدتون فوق العاده بالاتر میده

آموزش کار با سایت دانکی میل در ادامه مطلب  

 

جهت ثبت نام روی کلید زیر (register now) کلیک کنید.

  

 

 

 

    DonkeyMails.com: No Minimum Payout

ادامه مطلب ...

کسب در آمد با jillsclickcorner

یک سایت عالی و قدیمی با پرداخت خوب،  یک مسابقه ی کلیکی داره و برای پرداخت برای عضویت ، مسابقه برای عضویت در سایت هم داره ، بازی و .... . 

 

کلیک : 0.001-0.0001

عضویت: بستگی به تبلیغ دهنده دارد که بعضی وقتها 0.5 دلار هم هست.

جایزه برای بیشترین کلیک: 5 دلار

حداقل پرداخت: 0.10

پرداخت به : لیبرتی، پرفکت مانی، الرت پی و پی پال

و ...   

  

  <<<   برای ثبت نام کلیک کنید  >>>

 

ادامه مطلب ...

کسب درآمد با getpaidto

NO پرداخت حداقل. $ دریافت 0،50 برای جایزه ثبت نام &
1 دلار برای پست اثبات پرداخت خود را.
شما می توانید پول خود را بلافاصله cashout 

پرداخت کامل نظرسنجی ها
سایت تنها بدون پرداخت نقدی روزانه شما
دریافت دستمزد به راه بسیاری از ساخت آنلاین پول در حال تغییر است. پرداخت هرگز عضو سایت نظر سنجی برای تبدیل شدن به. سایت نظر سنجی آزاد باید برای پیوستن به آن ، بنابراین شما می تواند پول نقد خود را کسب. شما هرگز نباید به صبر 15 ، 30 ، یا در برخی موارد ، 60 روز برای پول خود را. آن وقت خود را ، شما آن را صرف امروز ، شما باید پرداخت شود! ما هیچ حداقل از واقعی پول نقد است.

از پول نقد حداقل ما تنها 0،01 دلار پی پال ، و 5،00 دلار برای چک است. شما می توانید پول نقد رایگان شما امروز درآمد ، پول نقد امروز ، و پرداخت می شود امروز! 

  

 

سایت ما ارائه می دهد ، که به شما پرداخت های نقدی از طریق مسنجر از طریق PayPal. شما حتی می توانید حساب خود را به صورت خودکار مجموعه ای برداشت درآمد خود را به پی پال یا چک کنید هر زمانی که شما در رسیدن به حداقل کم ما تنها 0،01 دلار پی پال و 5،00 دلار برای معاینه.

اگر پرداخت از طریق مسنجر و عملا هیچ حداقل به اندازه کافی برای شما نیست. ما به شما 20 ٪ از همه چیز هر یکی از شما را ارجاع درآمد پرداخت. ما همچنین به شما پرداخت 5 ٪ از همه چیز هر کسی آنها اشاره را بدست آورده! برای به دست آوردن حتی بهتر از شما می تواند پول نقد را بر روی روزانه خود را در صورتی که دارای بیش از $ 0،50 به دست آورده را انتخاب کنید و توسط پی پال پرداخت می شود! پس از همه اگر شما پول بزرگ شما دوستان خود را در مورد به ما بگویید.

پرداخت به یکی از حامیان GPTBoycott.Com و کمک به مبارزه با کلاهبرداری های آنلاین

شما می توانید امتیاز شما $ 0.50 در عرض چند دقیقه cashout. $ دریافت 1 برای اثبات پرداخت خود را در پست

کسب درآمد با نو مینیمم

حداقل پرداخت : یک سنت

روش کسب درآمد : Paid e-mails , Paid clicks , Paid sign-ups , Games , Referral

سوددهی زیرمجموعه ها : 10 درصد ، 7 درصد ،  5 درصد ، 2 درصد ، 1 درصد 

 

  

<<<  برای ثبت نام کلیک کنید  >>>

 

no-minimum.com ادامه مطلب ...

کسب درآمد از سایت مای فری شیر *سهام رایگان*

رایگان سهام دار شوید و سود سهام خود را دریافت نمایید   

سایت مای فری شیر یک سایت سهام است که شما می توانید در این سایت به صورت رایگان عضو شوید که بعد از عضویت شما ، این سایت یک سهام به شما می دهد که هر روز سود آن سهام را به شما می دهد(واقعا عالیه) شما می توانید با کارهای مختلف سهام خود را افزایش دهید 

 

حداقل پرداخت سایت : حداقل پرداخت در این سایت 10$ می باشد و معمولا یک هفته طول می کشد که پول شما را به حسابتان در alertpay یا paybal بریزد.   

 

 

<<<برای ثبت نام کلیک کنید>>>

 

 

ادامه مطلب ...

کسب در آمد با پاور تو کلیک

شما میتوانید با ثبت نام در سایت پاور تو کلیک هم کسب درآمد کنید و هم سایت و یا خدمات خود را تبلیغ نمایید.

شما میتوانید روزانه به بخش  PTC( پرداخت به ازای کلیک ) سایت پاور تو کلیک و کلیک بر روی بنرها و لینک ها و همچنین به بخش PTS ( پرداخت برای عضویت ) سایت پاور تو کلیک و ثبت نام در سایتهای معرفی شده مراجعه و کسب در آمد نمایید .

ضمنا ً با معرفی سایت پاور تو کلیک و جمع آوری زیر مجموعه میتوانید از پورسانت 50% از درآمد زیر مجموعه های خود بهره مند شوید .

زمانیکه درآمد شما به $ 1رسید می توانید پول خود را درخواست نمایید . پول شما بین 1 هفته الی 1 ماه  از طریق باتکهای ایرانی طرح شتاب(صادرات و ملی و....) و یا بانکهای الکترونیکی       (  Pecunix, Libertyreserves) واریز میشود .

 

 

 

ادامه مطلب ...

کسب در آمد با تئوباکس

توباکس اولین و معتبرترین سایت ایرانی که در زمینه کسب و کار اینترنتی شروع به فعالیت کرده. 

 

درآمد تا 15 تومان بابت هر تبلیغ که مشاهده می کنید

 

درآمد تا 15 تومان بابت هر تبلیغ که نفراتی که معرفی می کنید مشاهده کنند

 

پرداخت به شما نهایتا هر 7 روز یکباربه حساب بانکی شما  

ثبت نام در teobux 

قابلیت دیدن آمار و نمودار همراه با جزئیات تبلیغات مشاهده شده توسط شما و نفرات شما 

سایت کلیکی ایرانی توباکس یه سایت کاملا قانونی و معتبره که طی دو ماه فعالیتش حدودا 700 هزار تومن پرداختی داشته و بیش از هفت هزار نفر در این سایت مشغول به کسب درآمد می باشند.

ثبت نام در این سایت خیلی آُسونه و حتی کسانی که کمترین اطلاعاتی رو در زمینه ی اینترنت دارن به راحتی می تونن تو این سایت عضو بشن.شما می تونید روزی 4 تا 8 تبلیغ رو در این سایت ببینید و بابت هر کلیک 10 تا 20 تومنه و کلیک اعضای شما از 5 تا 10 تومنه. 

کسب در آمد با ایران مارکت سنتر

سیستم "ایران مارکت سنتر" به عنوان امن ترین و مناسب ترین سیستم خدمات خرید و فروش اینترنتی در ایران، بستر مناسبی برای گسترش تجارت الکترونیک و فرهنگ خرید و فروش اینترنتی در فروشگاه های الکترونیکی است. سیستم "ایران مارکت سنتر" پلی است مطمئن، میان فروشگاه های اینترنتی و خریداران در سراسر ایران. سیستم "ایران مارکت سنتر" توسط کادر بسیار مجرب و آشنا به سیستم شبکه پستی کشور و مدیران بزرگترین سایتهای تجارت الکترونیک در ایران و ارائه کنندگان سرویس های اینترنتی ، پشتیبانی و حمایت میشود. 

  

<<<برای ثبت نام کلیک کنید>>>

ادامه مطلب ...