$$را ه های کسب در آمد در اینترنت$$ فقط معرفی بهترین ها

معتبر ترین سایت های کسب درآمد اینترنتی را مشاهده کنید.

$$را ه های کسب در آمد در اینترنت$$ فقط معرفی بهترین ها

معتبر ترین سایت های کسب درآمد اینترنتی را مشاهده کنید.

جدیدترین سیستم کسب درآمد ایرانی ** الماس مارکت **

بازاریابی و کسب درآمد: 

آیا می دانید کسب درآمد در سایت الماس مارکت چقدر آسان است؟ آیا می دانید بازاریابهای زیادی در سایت الماس مارکت با بکار بردن روشهای ساده تبلیغاتی دارای یک درآمد خوب و معقول هستند؟ شما فقط کافی است به صورت کاملا رایگان در بخش بازاریابی ثبت نام کنید و محصولات مورد علاقه خود را انتخاب کنید و در مکانهای پربازدید در اینترنت تبلیغ کنید.

1. هر گاه یک مشتری با کلیک بر لینک اختصاصی یا لینکهای بازاریابی شما وارد سایت الماس مارکت شود و یک محصول خرید نماید درصدی از قیمت فروش آن محصول (پورسانت محصول) به حساب شما افزوده می شود. مثلا اگر آن محصول 950,000 ریال قیمت داشته باشد و پورسانت آن 5% باشد، بنابراین 47500 ریال به حساب شما افزوده می شود.

2.

   * حداقل پرداخت 5000 ریال

به مناسبت پاداش عضویت شما در سایت الماس مارکت در هنگام فعال شدن حساب شما مبلغ 20000 ریال به حساب شما در سایت افزوده می شود.

3. به مناسبت جذب بازاریابهای کوشا و فعال هر گاه یک کاربر توسط لینک اختصاصی یا لینکهای بازاریابی شما وارد سایت الماس مارکت شود و در بخش بازاریابی ثبت نام نماید و حساب خود را فعال کند 500 ریال به حساب شما در سایت افزوده می شود.

4. به ازای هر تبلیغ کننده (بخش تبلیغ بالای صفحات) که به سایت معرفی کنید 10% پورسانت دریافت می نمایید. به عنوان مثال اگر فردی را به سایت معرفی کنید و او با درج یک بنر بالای صفحات سایت، 1,000,000 ریال به سایت پرداخت کند، 10% آن مبلغ به حساب شما افزوده می شود.

جدیدترین سیستم کسب درآمد ایرانی ** الماس مارکت **